COLOURFUL DAILY PRODUCTS ~ DESIGNED TO MAKE YOU SMILE

My storybranding

 

Just do it! ~ Nike
Think different ~ Apple
Finger lickin' good ~ KFC
Redbull geeft je vleugels ~ Redbull
Where dreams come true ~ Disney

 

Het zijn niet alleen slogans, maar het is het hele DNA dat een merk ademt. In een slogan, in een afbeelding, in het verhaal dat verteld wordt. Dat verhaal neemt jou als trouwe volger (ik gebruik liever dit woord, dan het woord klant) mee in de hele beleving van jouw favoriete merk. Je voelt dat dit DNA ook jouw DNA is en er is een match! Je wil alles van dit merk weten, volgen en ook kopen. Omdat je er blij van wordt! Omdat het je leven een stukje beter maakt. 

WANNEER BEN JE EEN STERK STORYBRAND?

 1. Je hebt een sterke slogan die in een paar woorden de kern van jouw
verhaal vertelt en jouw klant nieuwsgierig maakt naar meer.

2. Jij voelt jouw verhaal tot in je tenen. Het is niet bedacht als marketing strategie maar is de ziel van je bedrijf. Jouw reason WHY je bent begonnen met je business en daar ben je mega trots op!

3. Je gebruikt visual storytelling: Het verhaal is niet alleen in woord maar ook in de beelden die je laat zien sterk. 

4. Jouw klant wordt direct geraakt door jouw verhaal en is een trouwe fan die zich thuisvoelt bij jouw merk.

In de trainingen leer je hoe je uit een klein idee een groot merkverhaal kan bouwen, waar je vervolgens je hele merk sterk mee uit kan dragen! 

 

CHECK de trainingen HIER